<3 min ALLA HJÄRTANS DAG 2011 <3

Jag och Alex brukar aldrig bry oss särskilt mycket om alla hjärtans dag, kanske brukar vi säga ett extra jag älskar dej och pussa varandra en extra gång på kinden, men vi har aldrig riktigt gett varandra saker eller gjort något speciellt för den andra. Men denna gång tänkte jag att jag skulle göra något speciellt för honom iaf.

Jag köpte ingredienserna till kladdkaka, en ros, lite nya underkläder och ett par simpsons strumpor till Alex. Han jobbade till klockan 21 och skulle inte komma hem förrän klockan 22, men när han kom hem så såg han en städad lägenhet med en god efterrätt på bordet tända ljus och rosenblad på golvet. Jag satt och väntade med en glitterklänning. Han blev jätteglad och alldeles rörd, och i nästa sekund tar han fram en present till mej. Jag blev helt chockad.

Jag fattar inte hur vi kunde tänka samma sak en dag vi aldrig riktigt brytt oss om. Det var jättemysigt och vi hade den absolut bästa alla hjärtans dag någonsin.

Någon som undrar vad presenten var....? EN ADIDASJACKA!!! På ett sätt två.


På ena sidan världens coolaste tryck och andra sidan chockrosa. NAJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0