Bra dansdag men förj*vlig fot

Igår så hade jag en av mina bästa dansdagar, om jag inte ska säga den bästa dansdagen i mitt liv. Allt klickade och det kändes verkligen som om jag var på topp! Jättehärligt. Sen på jazzen hände det som inte fick hända. Jag landar och slår i min högra fot fel och stukningen som precis var påväg att läka helt dras upp igen!!! aghr!

Har vart hemma idag och tänker vara hemma imorn också. SUCK! Men efter några uppfriskande ord av mor min så känns allt mycket bättre. Imorgon har jag lagt upp ett schema för rehabilitering på balansplattan jag har fått låna av brorsan.

PÅ BALANSPLATTAN

10 plie (knäböj)
5 pirruetter (snurrar på ett ben)
5 relivéer (halvtå)
6x2 meter sidgång

Detta upprepas 2 ggr/tillfälle 4 tillfällen/dag

Nu ska min fot bli frisk och på torsdag ska jag börja dansa igen. Ordentligt. Imorgon e min favoritdag i skolan eftersom street står på schemat. Det e så himla trist att missa, men hälsan går i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0