Eva Gardfors, Jennie Widegren och Therese Carlsson!!!! <3

Nu är det två dagar kvar till sportlovet. Åh, vad jag längtar. Visst skolan är rolig, men jag är verkligen påväg för en nerförsbacke. En stor anledning till det är för att jag är så extremt trött. Är man dansare och är nere i en svacka har man det hemskt! Man drar ner sej själv så mycket. Man har så mycket prestationskrav på sej själv. Det är så otroligt onödigt, men jag kommer inte ifrån det.

Efter lovet ska vi få grymma jazzdanslärare, ännu en anledning att lägnta lite extra till efter lovet. Vi ska ha Eva Gardfors en vecka och Jennie Widegren från bounce två veckor, sen ska vi ha Therese Carlsson, min dansmamma i typ 8 veckor. AAAH helt grymt! Jag är så lycklig. Hela klassen skrek när vi fick reda på det.

 

VILKET TEAM VA!!!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0