Jerry Williams på Tyrol

Nu låter det som om jag lever värsta lyxlivet som går och ser teatrar och bio överallt och hela tiden, men så är det tyvärr inte. Jag har bara haft tur de senaste dagarna. Therese Fernström, en av bakgrudsdansarna till Jerry Williams är min kompis, så jag och Carro fick gratisbiljetter till Jerry williams show.

Jag hade glömt min mobil när jag och Carro skulle träffas, men jag hade Alex med mej, så jag gick in på eniro, facebook och sedan försökte jag få tag på folk som kände Carro och hade deras nummer. Tillslut fick jag tag på Hanna, men hon hade inte numret, men snäll som hanna är ringde hon upp damla som hade Carros nummer och så gav hon det till mej. TACK HANNA OCH DAMLA, ni räddade kvällen.

Iaf tillbaka till Jerry Williams show. Jag tror att ifall man var några år äldre och framförallt tyckte om  Jerry Williams låtar så var nog showen helt fantastisk. Men vi satt väl mest och väntade på dans. Dansen var bra, men vi hade velat sitta lite längre fram så att man såg ansikten och sånt, men det var bra iaf. Fernström var ju självklart bäst som vanligt. Så självklart säker på scen. Såååå duktig.

Det absolut roligaste var ju faktiskt alla människor runt omkring som verkligen älskade Jerry Williams. De såg ut som små blyga 50 åriga gubbar med en liten varsinn mage. Men nu på Jerry Williams showen så tog de för sej och blev renarama tonåringarna igen. Det var så kul att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0