Som ny

Äntligen e jag tillbaka bloggen. Som ni har fått vänta. Min lillebror e ett underbarn och har kunnat fixa min dator som tydligen hade någon riktigt tung trojan i sej. Suck! Men nu e den som ny. Kan man ha en bättre brorsa? Jag och mamma hade det supermysigt idag och simmade långt. Mamma simmade 900 meter på en halvtimme. Duktig tjej. Snart kommer härliga inlägg om vad som hänt när jag varit borta. Jag hade till exempel en supermysig melodifestivalenkväll med härliga kompisar och jag och min pojkvän firade en hejDUNDRANDE alla-hjärtans-dag.

Brorsan

Nu ska jag sova.
Godnatt bloggen <3

Kommentarer
Postat av: n.

Åh, vet inte om jag vill veta om eran alla hjärtans dag asså.



och vad hände med "vi ses denna veckan - spikat"? Fyfan vad dåliga vi är. Jag behöver träffa dig nu. MÅSTE ses denna veckan. Har ingen att prata med längre...

2011-02-21 @ 10:15:44
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0