STREETSTAR - det utlovade inlägget

Här kommer höjdpunkter och vinnarnamn från streetstar 2011. Dessutom den största höjdpunkten av de alla. Poppingfinalen, ENJOOOOOY!

Vinnare:

Toprocks:         Flaco, Sverige
Crewbreaking:  4play, Sverige/USA (där Flaco e med)
Waacking:        Anto Zamounda, Frankrike
Vouging:          Anna Ninja, Sverige
Locking:           What came out of the mothership, Sverige
Popping:          Baby Bang & Spazm, Sverige
Hiphop:            Poogie & Nyoka
House:             FootworKINGz

Benny Ninja i sitt domarsolo



Poppingfinalen: Baby Bang & Spazm Vs. Greenteck & Devious



Poppingen va de absolut bästa på streetstar. Så sjukt rolig. Baby bang & Spazm vs Greenteck & Devious. Jag gillade Greenteck och Devious för att den lilla killen va så sjuuukt grym. Den stora killen gillade jag inte för han var så arg hela tiden, även fast man inte borde bry sej om sådant. Han var väl kanske en bra poppare, men jag gillade honom inte iaf... Men den lilla killen i det gänget var dock sjukt bra, Greenteck. Så sjukt, galet, jävla bra. Men det jag tror att Baby bang & Spazm vann på, var att de va så lekfulla. Det var grymt underhållande. Första gången jag såg Baby bang så scenen så va jag säker på att de hade sagt fel för jag minns bay bang såhär liten...



HÄR ÄR LÄNKAR TILL STREETSTAR, man kan nämligen se hela streetstar på svtplay

http://svtplay.se/v/2311261/dans/streetstar_2011__del_1

http://svtplay.se/v/2311580/dans/streetstar_2011__del_2?cb,a1364159,1,f,-1/pb,a1364158,1,f,-1/pl,v,,2311261/sb,p104171,1,f,-1

SE DET! GÖRT! DE E GRYMT!!!

Ifall länkarna inte funkar, så gå in på www.svtplay.se och sök på streetstar så får ni upp filmerna. Det är 6 h 30 min film, så antingen så har du tid och tittar på hela i ett nafs eller så delar du upp det och tittar på lite i taget, för du måste ju se det om du inte har sett det..


Kommentarer
Postat av: Filip

Greenteck va bäst! =D

älskar honom god damn it! XD

2011-02-02 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0