År 2010 återblick

April 2010:

Vi hade ett roligt valborgsfirande, jag och Nicole vandrade omkring i Stockholm och hade det kalaskul. Slutade på en klubb på söder.


Maj:

Vi hade föreställnignar på MAXIM med daglinjen från base23.







Juni:

Midsommarafton firades traditionellt på tranholmen och akies proven började. Dessutom la jag upp mitt favoritfilmklipp alla kategorier...





Juli:

Härliga juli. Jag kom in på balettakademiens dansarutbildning och direkt efter det åkte jag med mamma till öland och efter det hälsade jag och Jackie på Nicole i Gbg.









Augusti:

Dansgig och Base23 läger och efter det började skolan




September:

Mitt beroende utav adidaskläder börjar ta över mej och vi hade kul på womanitygiget.




Oktober:

Jag fick en one-pice i födelsedagspresent och därmed gick beroendet över från adidas till one-piece. Dessutom blev jag starstruck utav charles moore som skulle koreografera våran musikal När två blir ett - när ett blir två.



November:

Jag fick min nya lägenhet och ett välbehövligt höstlov



December:

Jag flyttade och hade föreställningar. En väldigt hektisk period som jag nu är glad att den e över.



Där fick ne en snabb och smärtfri återblick av det härliga året 2010. Ett år av förändring. Jag bytte skola, flyttade hemifrån, slutade på jobb och ja, allt är förändrat just nu känns det som.

Kommentarer
Postat av: Hallvardbenedicte

Really great site man!!

2011-07-11 @ 08:49:03
URL: http://hallvardbenedicte.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0