Balettdräkt, gardiner och defekta mobiltelefoner

Nu har jag och Hanna köpt balettdräkter från www.dancedirect.com. Jag kunde tillslut komma underfund med vilka jag skulle beställa. Hanna hjälpte mej oxo med att hon köper den ena av mej ifall den e för stor för mej. Dessa två dräkter har jag köpt:

Jag valde den svart/vita

Så skönt nu har äntligen våra gardiner börjat fixa till sej. Vi hade ju fixat allt förut, pappa har kommit hit och satt upp dem. Men när vi fick upp dem märkte vi hur extremt genomskinliga de var. Så nu har jag köpt ett par beiga gardiner som man knöt upp som vi kunde ha bakom. Det är fortfarande lite ljus som släpps in, men de e inte genomskinligt längre. De e skönt.

Och sen då DAGENS HATOBJEKT!!!! Min Xperia x10 mini pro vääägrar att starta! IGEN!!! Jag håller på att flippa ur. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har inget kvitto på den heller eftersom jag fick den av Alex som fick den av sitt jobb. Åhhhh!! Jag är så sur. Har ingen lust att betala pengar för en ny mobil när man redan har en ny, bra (egentligen), fin mobil.


Kommentarer
Postat av: n.

Philippa jag ska börja dansa idag efter 6månaders uppehåll typ. JAG KOMMER DÖ! Seriöst. Har sådan ångest att jag är på väg att börja gråta bara jag tänker på det. Fan i helvete...

2011-01-21 @ 09:41:46
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0