GAAALEEEN

Blir så trött på att ha beslutsångest. Vad ska man köpa för balettdräkt? Jag och några kompisar från klassen ska köpa balettdräkter på en engelsk hemsida, och jag vet inte vad jag ska göra!? De fina OCH BILLIGA balettdräkterna finns på nätet, men jag kan inte köpa en balettdräkt jag inte har provat. Pallar inte, dessutom vilken storlek kan man ha, det är ju så tröttsamt.

Självklart så hittar man en body på en annan hemsida, men det e klart att man kan inte köpa från den hemsidan, utan man måste åka till England för att få tag på den... GRR!!

Såhär ser drömmen ut, men som sagt, jag måste åka till england för att köpa denna, och jag tror att det blir lite dyrt för en body...

Tänk att alltid när man ser nåt snyggt på en kompis och frågar "åååh, var har du köpt den?" så får man oftast svaret "London", "LA", "New York"... Fan jag ska åka till London i uppdrag att hitta en snygg body.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0