Hur trött får man bli

Jag fattar inte hur trött man kan vara. Jag gick och la mej tidigt igår för att jag skulle vänja mej med att gå på morgonen eftersom att på måndag måste jag börja gå upp klockan sju varje vardag för då börjar skolan. Men iaf så går jag och lägger mej klockan 12 och vaknar kllockan 12. Detta har jag gjort heeeela lovet nu, och jag förstår inte varför. Jag brukar alltid sova i 8 timmar sen vaknar jag, men nu har det varit helt annorlunda. Jag vet inte hur det ska gå på måndag...



I torsdags så var jag, Alex och ahns två polare på gymmet. Det var såååå skönt, jag trodde inte det skulle vara så roligt att börja röra på sej igen, men guud vad härligt det var. Och konditionen var absolut inte så dålig som jag trodde.

Jag rodde 3 km på en såhär rodd maskin

Jag joggade 3 km på en sånhär crosstraining maskin.

Sen tränade jag lite olika muskler som insida lår och armar. Jag funderar på att köpa ett klippkort på ett gym. Det var mycket härligare än jag trodde.

På söndag blir det IKEA med Alex föräldrar. Vi ska köpa gardinstänger, lampor, förvaringslådor med mera. Men idag så ska jag bara ligga hemma och försöka få ut sista tröttheten i mej. Så jag blir pigg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0