Ingenting, verkligen ingenting

Idag har jag verkligen gjort INGENTING, verkligen ingenting. Jag har suttit och tittat på TV hela dagen. Jag gick till Ica och köpte mjölk och kladdkake-ballerina (wich is AWESOME), men iaf.



Jag såg Center Stage på tv idag. Inte den första filmen, som är riktigt bra, utan den nya filmen.
Recsension: Helt okej film men alldeles för klyschig. Jag gillade inte slutet då de gjorde audition för en balett men själva föreställningen var en väldigt ny interpretation utav en balett, nästan en jazzbalett, iaf inte alls det de visade på audition. Dansen var okej, men det var väldigt mycket som kunde finslipas. Huvudproblemet tyckte jag var att filmen inte riktigt höll ihop. Men den var mycket bättre än jag förväntade mej



Center stage:         2/5   smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0