Nyår

Nyår spenderades endast hemma hos Hanna. Vi var ett supertrevligt gäng och hade skitkul. Vi hade ju tänkt åka till Alex kompisar men alla fester kajkade ihop sej så vi bestämde oss för att stanna kvar hos Hanna. Det var super mysigt. Vi fick jättegod mat, det bjöds på Lennart och hemmagjord hallonglass (som jag fick stå o kämpa med... =p jag är vän med mixern). Det var en jättemysig nyår. Förväntar man sej inget så får man mycket tillbaka.

Här kommer lite bilder. Den dåliga kvaliten beror inte på en dålig kamera utan snarare en lite snurrig fotograf... =p



Hanna smize

Tobbe, Hannas pojkvän Jontes kompis

Jonte is making some Lennart

Jag me mitt coola nyårsglas fullt me Lennart o coola blinkande iskuber

Sofie, Hannas kompis

Hannas söta snea smile

Nyårsgänget från vänster: Alex, Tobbe, Hanna, Viktor (Sofies kompis) och Sofie

Hanna is smizing on the phone.

Alex feat. Thorildgang och Hanna feat. FUCK YOU! Aaaaa!

Sofie och Hanna ute i det fina nyårsvädret.

Alex fryyyyyser.

Jonte och Sofies brorsa som undrar varför Jontes champangeglas e tomt???

Det blev inte så bra bilder, inte på grund av vinglighet utan det var vädrets fel.

Lite fyrverkerier fick vi allt... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0