Sjuuuuk

Fan oxo, mår inge bra alls idag. Jag har ont i huvudet, ont i halsen och bara så galet hängig. Tur att jag inte hade något att göra idag... Ska bara sitta hemma och titta på TV. Men jag är orolig för i veckan. Jag tror inte att jag blir frisk tills imorn, kanske tisdag, men det är kanske bra att jag e hemma lite så jag inte frestas att dansa för mycket och skada min fot mer.


Såhär känner jag mej idag.

Jag har en stukning långt bak på foten, den gör inte ont hela tiden utan bara med vissa rörelser, så jag glömmer bort det ibland och dansar hårt iaf. Och helt plötsligt då så tar ledbandet i och jag får BAJSONT!!



Jag tror att nån av de röda prickarna representerar där min skada är på foten. AJAJ! Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0