Sleeptracker elite

"Sleeptracker Elite övervakar din sömn och väcker dig, inom ett givet intervall, när du sover som lättast. Detta resulterar i att du känner dig mer utvilad och får betydligt lättare att ta dig ur sängen på morgonen." (www.etrendstore.se)

                           

Hur coolt är inte det här?!?!?... JAg vill ha en NU!! Så himla skönt att kunna vakna utvilad varje dag. Det finns ju liksom dagar då man vaknar lättare och andra dagar då man knappt ens kan gå upp. Hanna, den lilla skitungen, har en sån här... eller jag vet inte om det är precis en sån här, men den fungerar likadant iaf.

Jag bara mååååste ha den!


Kommentarer
Postat av: n.

man kan ladda ner en sån applikation på mobilen. Iallafall till Iphones vet jag. Skitbra!

2011-01-09 @ 21:26:45
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0