STREETSTAR 2011

I fredags och igår var det Streetstar 2011. Så sjukt roligt. Streetstar är en FEST! En hiphopfest.
Lilla breakinrummet på fredagen.

Jag och Hanna efter streetstar påväg till ett MCDonalds, en kväll då allt gick fel............
Haha, nä inte riktigt, men det blev en jäääävla omväg.

Om du inte har gått på streetstar tidigare så måste du gå 2012, jag lovar att jag ska säga till i tid på bloggen. Jag har bestämt att jag och Carola ska ställa upp då, hon vet inte om det än, men det ska vi.

Streetstar är Sveriges största tävling i streetdance. Man tävlar i locking, popping, hiphop, house, breaking, waacking och vouging. De som vinner (locking, popping, hiphop och house) får en plats i Just debout i Frankrike, Paris, vilket är en av världens största streetdance tävlingar. De har även från 2005 haft med experimental. Förra året vann Niki och Martha newstyle grenen i Streetstar för att sedan åka till Frankrike och även vinna hiphopgrenen i Juste debout, Frankrike. Grattis!


Så snart jag tar reda på alla som vann i år (jag vet vilka, men jag kan inte alls namn) så ska jag lägga upp coola videos och vinnarnamn.

Men jag blev också en vinnare igår efter att ha köpt mina extremsnygga byxor ifrån humör. Mahoyo säljer nämligen kläder på streetstar. Och alla kläder kostar nästan hälften av priserna som finns på internet. Till exempel

Den här toksnygga bodyn hittar du på internet för
400 kronor och på streetstar kostade det 200 kronor

Det här supersnygga linnet hittar du på internet för
400 kronor och på streetstar kostade det 200 kronor

Mina byxor hittar du på internet för 899 kronor men på streetstar
kostade de endast 500 kronor

Kommentarer
Postat av: n.

får typ rysningar och tårar i ögonen på samma gång när jag kollar på Nikis framträdande. SÅ JÄÄÄVLA FETT!!!!

2011-01-31 @ 11:26:37
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0