Gräsänka

Jahapp, så blev man gräsänka. Alex ska gå på hans kompis bröllop, och jag blev inte bjuden... vi har snart varit tillsammans i 7 år och jag blir inte bjuden på hans polares bröllop. Även fats jag inte känner honom tycker jag att om man är ett seriöst par över 20 år som har varit tillsammans i 7 år, då är det REN HYFS att bjuda partnern. Hanna sa ett par kloka ord för ett tag sedan "bjuder man mej så bjuder man Jonte" och det ÄR så det ska vara. Bjuder man mej så bjuder man Alex, bjuder man Alex så bjuder man mej. Lite sur är jag, men men. Det är ute i skärgårn så att han sover över där någonstans, så inatt är jag gräsänka. Det känns ju lite sådär...
Nicoles, min kompis, syster som gör fantastiska tårtor är det som har
skapat dessa vackra tårtor. Vill ni se mer gå in på hennes blogg.
.
.
Jag ska ta vara på dagen ordentligt och göra det bästa jag bara kan göra av denna dag och det är precis INGENTING. Eller något måste jag ju göra. Jag kan ju faktiskt inte ligga i sängen och stirra upp i taket utan att faktiskt ligga i sängen och stirra upp i taket, men jag ska göra american panncakes titta på en massa film, spela spel, titta på TV och bara slappa järnet.
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0