Jobb och dans?

Hej alla! Nu sitter jag här på jobbet och ska nart sluta. Det har faktiskt varit mycket att göra idag för en gångs skull. Jag har tagit emot två stora bud, flyttat möbler, möblerat ett rum, visat ett rum för en kund och ja, mycket mer än en vanlig dag på jobbet. Tiden går lite fortare då och det känns ju bra.

Idag efter jobbet så vill jag verkligen dansa. Nu var det ca 4 veckor sen jag tog klass, så det ska bli intressant hur det går. Men jag har lite ont i halsen... Så typiskt att så fort man blir frisk så blir man smittad igen... jag och Alex smittar varandra fram och tillbaka, det känns som om vi aldrig kommer att bli friska.

Så vi får se hur det blir med dansen. Jag vill verkligen. Jag hade hoppats på att halsen skulle vara över vid denna tid, men det är den inte. Om jag inte blir bättre innan klockan 18:30, så finns det inget annat att göra än att hoppa dansklassen. Men jag ska verkligen ta malaya, det har jag bestämt mej för. Men hon är ju här i två veckor till, så att jag kommer nog att hinna ta klass för henne, peppar peppar.


Kommentarer
Postat av: T

Snygg sida du har :) Jag ska ta Malaya på måndag nästa vecka, jag jobba mycket här i örebro.

Ja det har jag jag tänkte börja med dermalogica först men sen när jag gjorde hudanalysen tog dom fram ett par produkter som var liknande. Dom känns bra tycker jag iaf. Jag gillar att byta produkter efter jag använt en sort:P Och sen har jag hört att om man har ärr eller pågånede acne ska man inte använda peeling (i för sig är det inte så mycket peeling i MK men) men men jag testar dom här nu ett tag :) Hur går det för dig ? Gillar du MK?

2011-07-27 @ 21:27:44
URL: http://nattstad.se/thereseL

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0