Alice in wonderland

Jag sitter och tittar på alice i underlandet och kommer på att jag har ju faktiskt inte recenserat den, enligt mej är det bland de bästa filmerna jag någonsin sett. Och självklart gjord utav en av mina favoriter: Tim Burton. Han och Woody Allen är mina absoluta favoritfilmregissörer. Hela filmen är magisk, händelserik och fantastiskt fyndig. Skådespeleriet är sjukt briljant av alla. Johnny Depp (den galne hattmakaren) och Mia Wasikowska (Alice) är helt ljuvliga i filmen. Andra bra skådespelare är Anne Hathaway och Helena Bonham Carter. Se den om ni inte redan har sett den. Den e lite läskig, eller har en lite obehaglig vibb, vilket gör den till ett av tim burtons yyterligare mästerverk.
Alice får självklart 5/5 smileys av mej <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0