Audition, Minigolf och grillning

Grattis Nicole, Cicci, Antonia, Linn, Henric, Ellen och Nikolina för att ni kom vidare till sista gallringen till balettakademiens dansarutbildning. Kör hårt nu den sista veckan. Innan resultatet var jag, Nicole, Henric och Linn på Tantos minigolfbana och fördrev tid. Vi hade det jätteroligt, innan jag kom på SISTA PLATS i minigolfen. Hur faaan hände det?? Haha, jag sög, men jag fick faktiskt 76 medan Henric som vann fick 69, så det var inte så stor skillnad. Jag gjorde iaf den enda spiken! (enligt mej heter det hole-in-one, men jag har blivit rättad av min kära pojkvän att det bara heter hole-in-one i riktig golf... besserwisser =P)
Nu har jag och Alex har firat med en mysig grillning ute på uteplatsen. Nu ska vi ta en sväng förbi älvsjöbadet för att se hur det ser ut med vatten i poolerna. Sov gött!<3

Första planterade fröet att blomma på uteplatsen. Stolt mamma <3
min kära besserwisser till pojkvän stod för grillningen som vanligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0