Dansklasser, kuhlers jobb och skräckis

Den här veckan har jag undervisat på kuhlers och tagit dansklasser. Jag har verkligen inte gjort annat. Jag har tagit klasser för Val Suarez, Zain Odelstål och Thomas Benstem. Alla klasser med dem i veckan har varit tokbra. Det har känts väldigt skönt att hålla igång så duktigt, men samtidigt har jag inte hunnit träffa Alex så mkt. Så ikväll har vi en myskväll. Vi har precis ätit en toookigt saftig biff (med tillagnings instruktioner från Alex brorsa som är sous chef på riche) med klyftpotatis och en misslyckad brunsås (ala Philippa). Nu ska vi sätta på filmen "paranormal activity". Jag har hört att den ska vara riktigt läskig. Jag är så himla intresserad av spöken eller vad man nu ska kalla det, men jag kan också bli väldigt rädd för det. Aja, håll tummarna för att jag ska kunna sova inatt då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0