Mors dag

Jag har ju glömt bort att berätta om mors dag. Det var nog bland de bästa dagarna på detta år, so far. Jag och mamma träffades vid åhlens stora ingång och gick till muffin bakery, ett supermysigt café på drottninggatan. Där fick mamma sin duschcreme som luktar som ett av victorias secrets doftunderverk, och sen satt vi och fikade, focaccias och juice. Efter detta gick vi omkring lite i stan för att sedan bege oss till den huvudsakliga sysslan för dagen: Lars wallin fashion stories, en utställning ute på waldemarsudde. Om ni har möjlighet i sommar, GÅ DIT! Det var helt fantastiskt! Alla designer intresserade eller bara en anings intresserade av mode MÅSTE DIT!! Helt fantastiska kläder. Han är så nischad men ändå så bred lars wallin. Han håller bara på med lyx o fläd, men inom den kategorin är han så bred att vi blev helt fascinerade mamma och jag.
Efter detta gick jag och mamma hela vägen till Gröna lund för att sedan ta båten över till slussen, med oss hade vi varsin gooood mjukglass.
Väl framme i slussen så satte vi oss på en krog med varsin öl i handen och snackade och snackade. Sen bar det hemmåt med en underbart mysig känsla i magen, Grattis i efterskott en gång till mamma på mors dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0