Paranormal activity

Hm, jag vet inte, va den så himla läskig... Njae... Va det kanske för att jag hade för höga förväntningar på filmen. Jag var liksom redo att bli så himla rädd, men det var inte förrän i de sista minutrarna av filmen som jag fick rysningar genom kroppen. De första en och en halv timmarna var jag inte ens lite rädd. Mer intresserad, skulle jag väl vilja säga. De sista minutrarna var ju hur bra som helst, men det tog lite för lång tid att komma dit.

"Är skräcksuccén 'Paranormal activity' historiens otäckaste film? Många menar det." står det på Expressens hemsida... VAA!?! nej.
Så läskig va den defenitivt inte, och jag, Philippa Gjöres Clark, blir rädd av ALLT! 1408 är jätteläskig, gothika, saw, jag blev mycket mer rädd av de filmerna. Jag är rädd för mörker, jag är rädd för ormar, spindlar, getingar, tillochmed stora myror... HALLÅÅ!?!?! Borde jag inte då bli rädd utav historiens otäckaste film. Jag känner mej lite lagom förvirrad, har Philippa vuxit upp? Hm...
Det var ju en bra film, så den får 3/5 smileys av mej.
En bra skräckfilm? Nej, men en bra film? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0