Trööööött!!

Ojojoj. Idag har jag lekt TVspel, sen cyklat en bit in till stan för att ta karl&knut, som var bra, men jag gillar deras lyriska mer än de showiga koreografierna. Jag e ganska mycket show, men min absoluta favoritstilar är lyriskt och tung hiphop... haha, raka motsatser. Men de e nog bra för mej att ta lite såna här klasser, jag behöver lite släng och show. Iaf sen cyklade jag en bit hem och nu har jag dött lite hemma. Nu är jag trööööött!!
Imorgon ska jag och Alex åka till Tranis (tranholmen). Vi ska fira midsommar där tillsammans med mina gudföräldrar, mamma, mona, sen vet jag inte om det kommer så många fler... Vi sover där och har det mysigt i två nätter. Midsommar firas alltid på tranis. Det är ett riktigt typiskt midsommarfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0