Ytterligare en dag i mitt liv

Idag har jag haft klass på Kuhlers och sedan åkte jag hem till min pojkvän som fortfrande låg o sov skönt i sängen. Efter en skön film, umbilical brothers så åkte vi till globens galleria där jag äntligen hittade ett par vanliga sjyssta jeansshorts i min sotrlek. Dessutom köpte vi spel till PS3 move och ytterligare en kontroll så att vi kunde spela mot varandra, förut hade vi nämligen bara en. Så sen (efter ett omtumlande avsnitt av project runway) kan ni ju förstå vad vi gjorde... Nu är jag helt slut och det är dags för sängen. Imorgon väntar sommarens sista klass på Kühlers, sen till lidingö för att fixa ett paket och efter det blir det klass för Karl & Knut.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: n.

"sen kan ni förstp vad vi gjorde"... haha gud vad fel det lät för mig först, hahaha.

2011-06-21 @ 08:46:46
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0