Black swan

Igår va jag på black swan med mormor. Innan filmen åt vi på jensens bøfhus. Jag åt en såå himla god bbq burgare. AAhh. Och mormor åt en kalvfilé. Det var supermysigt. Anledningen till att vi firade så var för att mormor fyllde år. GRATTIS I EFTERSKOTT IGEN MORMOR!

Mormor en halloween på öland för några år sedan.

 

Ojojoj, den filmen. Jag kan inte förklara den, det enda jag kan säga är att den är väldigt välgjord, spännande och ja nej, jag vet inte... SE DEN! Den är väldigt vacker och annorlunda. Jag har några åsikter, när man dansar balett har man inte utsläppt hår, aldrig utsläppt hår, hallå, och det har de i typ två scenen tror jag. Det kändes väldigt dumt och konstigt. Men annars så är filmen fantastisk, något riktigt bra med den är att den känns så oamerikansk.

 

Nathalie Portman var heeelt fantastisk i filmen som alla redan vet, men jag tycker att Mila Kunis har fått för lite uppmärksamhet för hennes roll. Hon var helt galet bra och dessutom Barbara Hershey som spelade mamman, var tokigtbra.

 

Betyg: 4 av 5 smileys

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0