Hamburgare+Gig+Sy

Idag så träffade jag mamma i liljeholmen för att äta lunch. Vi åt på lijleholmsgallerians foodcuart i BBQ burger bar. AAAAh riktigt god hamburgare... Jag dog nästan. Supermysigt att luncha med mamma oxo. Det måste vi göra om.

Sen bar det iväg till Lasse Kühlers dansskola där jag och Carola repade. Vi ska giga om en vecka på en födelsedagsfest, det kommer bli superkul. Repade i 4 timmar, det var superkul. I slutet blev det en liten lekstuga, men annars så var det ett sjukt effektivt rep. Vi satte nästan hela koreografin. Kändes riktigt bra.

Vi har också bestämt kläder och sånt, så vi har verkligen varit effektiva. Men det var en sak vi bestämde som jag inte hade... Ett svart paljettlinne, så då var det bara att vandra iväg till Ohlssons tyger där jag köpte tyg att sy mitt paljettlinne med. När vi var där hittade Carola en stor vägg med en massa pälstyger som det var 40% rabatt på, så jag gick med på att sy en pälsväst till Carola och då köpte jag tyg att sy en till mej oxo.

Nu e jag äntligen hemma. Jag har redan klippt ut tygbitar till både paljettlinnet och pälsvästen, och dessutom eftersom det blev tyg över har jag designat och klippt ut ett till linne att sy. På lördag kommer jag hem till mamma och mammas symaskin. =D


Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk på att "kamma" pälsen bort från kanterna innan du syr ihop västdelarna, annars får du en läcker mittbena i alla sömmar. ;-)

Kram på dig!

2011-03-03 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0