Igår

Igår hade jag en väldigt bra dag. På dagen gick jag till ieam sportia i hagsätra centrum och lämnade cv. Han sa att just nu har de inget jobb att erbjuda, men ifall det dök upp något skulle han ha mej i åtanke. Det vore ett så perfekt sommarjobb. Jag har ju lite sommarläger på till exempel kühlers och base23 som jag ska jobba på, men det är inte så jättemycket och det är mest i slutet av sommaren, så jag är verkligen i desperat behov av sommarjobb. Iaf, sen åkte jag in till stan och träffade min baby hanna. Vi lunchade på muffin bakery. Det var supermysigt.

Efter det åkte jag till Kristineberg och barnvaktade mina goa goa barnvaktsbarn. Jag barnvaktade i tisdags och idag. Jag hade inte träffat dem på jättelänge och var så glad för att få se dem. Och jag blev ännu gladare när jag fick kramar och pussar i tusental. Härliga ungar.


Kommentarer
Postat av: n.

Underbaringar! Jag kanske kan fixa så du kan jobba här lite på sommaren? På kontoret. Jag vill ju resa bort en del liksom och vet inte om han har folk som hoppar in då. 110kr/h, helt ok? :)

2011-03-07 @ 09:24:05
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: P

asså, hur gärna som helst. Kolla med honom, de vore asnajs

2011-03-07 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0