La Neta

Idag har varit en mysig och skön dag. Först så vaknde jag och satt och mös framför TVn och vinter VM. Åt nudlar eftersom min tunga inte kan äta så mycket annat (jag fick ett slag under käken av Larssan i torsdags på kontaktimprovisationen, fick ont i käken men det som gör ondast e fan dessa j*vla blåsor PÅ tungan GRRR... men inget ont till larssan, jag hade lika stor del i slaget som han)

 

Sen åkte jag in till stan och köpte födelsedagspresent till Laura, som fyllde år för en vecka sen, men bättre sent än aldrig. Sedan träffade jag mamma och kusin Viktor som kommer från Mexico på La Neta. Vi åt Mexikansk mat, pratade och mös. Jag måste börja snacka mer spanska så att man lär sej. Vi har ju faktiskt en spansk-talande granne.

Godaste ölen jag nånsin druckit (om nån vet var man får tag på den så BERÄTTA!!!!!!)

Viktor och mamma, pratar

Viktor och mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0