Mamma har vunnit

Efter att ha träffat Viktor och mamma på La Neta åkte jag till Alex jobb, Dressmann i Kista galleria. Där hade jag lite tid över, så jag bestämde mej för att ta en liten shoppingrunda, kommer faktiskt att få lite extra pengar i mars, har lte gig o sånt å göra. Men iaf, jag har varit superhård på det faktum att jag ALDRIG NÅNSIN ska köpa ett par höga jeans, nånsin! Men nu har mamma vunnit. Jag har köpt ett par höga jeansshorts.

Bild 1

  • Linne från Bikbok 79 kr
  • Overkneestrumpor från åhlens 49 kr

Bild 2

  • Jeansshorts från Monki 350 kr

Bild 3

  • Pistage färgade jeans från cubus 199 kr
  • Örhängen från Ginatricot 99 kr

Kommentarer
Postat av: n.

Grymt snygga gröna brallor! Finns dom i fler färger?

2011-03-07 @ 09:22:53
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: Philippa

Ja, de finns i rosa, vitt och fler tror jag. De har ganska många färger... kollade inte på alla.

2011-03-07 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0