Sjuk ? Inte sjuk...

Fan, kan min kropp inte bestämma sig?? Så fort jag går utanför dörren känner jag mej såå hängig och när jag stannar hemma får jag skuld känslor för att jag inte är i skolan... Vad gör man? Stannar hemma tills man tror att man är frisk. I måndags var jag i skolan den sista (viktiga) klassen igår var jag hemma helt och idag försökte jag tillochmed dansa, men det gick ju inte, då satt jag och sen gick jag hem för att jag blev så trött av minsta rörelse och kunde inte koncentrera mej. SUCK! Jag vet inte hur jag ska göra imorn... jag måste komma till eftermiddagen eftersom vi ska visa upp larssans koreografi till studioföreställningen, men innan dess... ah suck.

Nu till lite roligare grejjor. Vi har äntligen kunnat ta ut våra utemöbler på uteplatsen (vi har en superfin uteplats, stor uteplats... den e lika bred som lägenheten själv, den e kanske 15 kvm om inte större...). AWESOME! Vi satte oss ner där igår när solen sken och fick en liten bild om hur det skulle kunna bli på sommaren när solen sken. Underbart! =D


Min fina pojkvän med ett tecken på kärlek... =P

Något riktigt skumt då... Som ni ser på bilden, så till vänster står det ett föremål misstänkt lik en dataskärm... jaha, varför står en dataskärm på philippas och alex uteplats tänker ni, det vet inte vi heller. När vi skulle ut på uteplatsen för att känna in våren så stod den där. Jag hade kollat ut på uteplatsen bara dagen innan och då hade det inte stått någon dataskärm där. Vi var lite oroliga att det var typ stöldgods, vi är ju båda så fördomsfulla när det gäller Hagsätra, men den ser inte helt ny ut, så det är nog lugnt.

Dataskärmen funkar, så vi vet inte riktigt vad vi ska göra med den, den verkar inte ha så många funktioner så att man kan kolla på TV med den, men jag ska snacka med lillebrorsan iaf för att vara på den säkra sidan... annars slänger vi nog den, så är det någon som vill ha en dataskärm, så säg till.



Dessutom har vi fixat till vårat badrum lite. Vi köpte en badrumshylla att ställa lite saker på, fruktansvärt praktiskt. Jag älskar den. Kolla vad fint det har blivit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0