Vilodag

Nu vilar jag innan allting bryter loss nästa vecka. Vi börjar skolan + att jag har två dansföreställningar inom loppet av två dygn som ska repas till och utföras. Det kommer att bli en tuff vecka, men rolig.

 

Idag sitter jag hemma och tittar på de sista tävlingarna i skid-VM. Samtidigt försöker jag ladda ner alla mina sims på min dator. Eftersom min dator fick virus så försvann ju allt på datorn och nu måste jag installera om ALLT igen och The sims är ju inte ett undantag. Nu har jag snart bara två spel kvar att installera, sen blir det sims tajm.

 

Ikväll blir det melodifestivalen. Anledningen till att jag inte har kommenterat något om melodifestivalen är för att jag halvt som halvt bojkottar det. Jag tycker att det är så töntigt hur många gånger man ska rösta på bidragen och så. Jag tittar ju på det, men försöker att inte bry mej så mycket om vad som händer.

 

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0