Kortisonsprutor

Sååååå himla najs, jag fick en kortisonspruta av en läkare på cityakuten igår. Så himla bra, han sa: "jag ska predika lite sen, men jag vet ju att du kommer att dansa i helgen oavsett vad jag säger, så jag kan ju bara försöka göra det lite lättare för dej" VÄRLDENS BÄSTA DOKTOR. Han tittade o kände på min arm och hittade en punkt i axeln där jag hade som ondast, där fick jag en spruta med kortison i (som btw gjorde riktigt ont, och jag e galet spruträdd, så de va inte så kul). Det var även bedövning i sprutan så direkt efter kände jag ingenting alls i armen, jag trodde att det skulle bli sämre till idag, men det e fortfarande helt lugnt. Självklart gör det lite ont, men inte som igår. Jag e så glad, för nu är dte inget problem att dansa på föreställningarna i helgen. Och om något skulle hända med armen så äter jag iaf tokstarka voltaren oxo.
UUUSSSCHCHCH!!!! Jag hatar sprutor. UACH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0