Musik, Sim-kort och flätor

Ja, vad ska jag göra idag? Jo, jag skä städa lite till, sen ska jag in till stan och ersätta mitt simkort. Sen ska jag hem till mamma på Lidingö och titta på Eurovision song contest. Det ska bli mysigt, vi ska äta fondue och mysa till det riktigt. Sen när jag kommer hem därifrån så har jag troligtvis en mobiltelefon med ett simkort så att jag kan ringa som vanligt folk.

Vi får se hur det går ikväll på eurovision. Mamma sa ju faktiskt att Eric sjöng helt okej i torsdags, och jag får väl lita på det och hoppas på det bästa för sveriges skull, men egentligen så tror jag och hoppas inte på någonting, för jag tycker att låten e ganska pinsam...

JUSTE , Laerke, coolaste tjejen i klassen, hon har talanger inom allt möjligt och det visade sej att hon även var grym på att göra små inbakade flätor. TACK TACK TACK TACK Laerke! Du kommer att få göra detta ofta på mej (för en liten slant, de lovar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0