Hej igen

Sorry bloggen igen. Men här kommer jag igen. Ni är så fina som går in trots så dålig uppdatering. Här får ni lite godis, det som jag har hållt på att repa till.
Igår va jag, Alex, Nicle och tusen av Alex kompisar på spybar. Rescension av spybar. Trångt och dålig dricka då det bara fanns torr äppelcider och ingen vanlig cider. Denna torra äppelcider var så äcklig att när nicole försökte ge bort sin cider till en random kille på klubben kom han tillbaka efter några minuter och sa att han inte ville ha den för att den var så äcklig. HAHAHA. För mej var det inget problem då jag dricker mest öl, dock så vill man ju kunna lätta lite på vuxen trycket med en god cider. Annars var musiken grymt bra, men en nackdel var att man INTE kunde dansa till den då man stod i en snubbes armhåla, en tjock tjejs rumpa tryckt mot min pojkvän så man fick liksom följa med hela stora dansgolvs gruppens gung. Inte särskilt trevligt.
Idag ska pappa komma hit och mysa lite, så vi måste diska o städa lite. Ha en najs dag. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0