iPhone problem

Jag måste bara ge er ett litet garv. Jag hade lite problem med min nya mobil idag... Jag har köpt en iPhone =D men jag hade problem med att jag inte hörde ett strunt när jag pratade i telefon med någon. Jag frågade alla hur jag skulle göra och alla gav mej samma tips, vilket jag redan gjort 25 ggr. Så jag o mamma bestämde oss för att gå till typ phonehouse för att köpa ett skal o möjligtvis få hjälp med ljudproblemet. När jag kom fram till disken och berättade om mitt problem sa mannen bakom disken "du har inte funderat på att ta bort den här" och drog av plasten som täckte hela högtalaren.... Hahahahaha..


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag tänkte precis samma sak när jag fick min...lät som att alla pratade i en avlägsen burk!

Postat av: n.

HAHAHAHAHAHAHA, RETARD PHILIPPA!!!! HAHAHAHA!!

2011-11-27 @ 09:37:44
URL: http://nicle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0