<3Tack Pappa<3 (ärligt)

Jag menar det. Inte som till asahi sushi, utan jag menar verkligen tack pappa. Idag efter jobbet möttes vi på karlaplan och köpte det som behövdes. Sedan åkte vi hem till mej i hagsätra där pappa efter mycket krångel med hans fiende-vårat tak, satte upp våran nya kvartal gardinskena från ikea. Pappa verkade inte älska vårat tak eftersom det gick från gips till plåt och därför fick han lite problem med att borra hål, men vad ska man göra??
UTAN BLIXT
MED BLIXT

Såhär blev det tillslut. Nu har vi nästan som ett litet sovpentry. De e najs. Nu börjar det äntligen se ut som jag vill i lägenheten. Jag trivs som fisken i vattnet. Det känns bra. Men när soffan kommer så kommer det bli så j***a snyggt alltså. Jag älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0