Bästa födelsedagen

Efter att ha blivit "firad" på morgonen (Alex vaknade utav ett sms och började sjunga "ja må hon leva" och när han var klar frågade han "får jag sova nu?") tog jag mej till skolan där jag blev sjungen för på 6 olika språk:
Svenska
Engelska
Norska
Danska
Finska
Spanska
När jag sedan kom hem så stod Alex och lagade mat, entricot med ugnsbakade rotfrukter och aioli. SÅååå himla gott, sedan fick jag min födelsedagspresent som var Jiri kylians  dansfilm black & white som jag verkligen har velat ha så himla länge. Han hade faktiskt åkt hela vägen till Dansmuseet (som han inte hittar till) och köpt den filmen. Fina pojke.
Sedan fick jag också en flaska champange som hette Alexandre Bonnet...
...som vi sedan skålade med.
Slutet av kvällen satt vi framför TVn och tittade på Sverige-Holland... HUR F*N GICK DET TILL?? Ett av världens bästa fotbollslag och sverige vinner med 3-2... Inte för att holland spelade dåligt, för det gjord de inte, men sverige spelade jävligt bra. Kanske vann de för att en väldigt speciell tjej hade födelsedag. Alex sa faktiskt innan att "jadu om Sverige vinner den här matchen då är din födelsedag fan magisk"
Såhär lät det innan matchen började:
Såhär såg det ut när såg det ut när sverige gjorde målet 3-2 mot Holland. Vackert!
Tack för en underbar födelsedag, Svenska landslaget, Akies och Alex! (Mest Alex <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0