Bättre

Idag hade jag en bajsdag i skolan. En sådan där dag då jag bara inte klarade av något. Rent mentalt var jag helt slut, dessutom ville min kropp inte förstå saker, den fungerade liksom inte. Sjukt ostadig och allt var bara ett stort NEJ!! (Perfekt dag för hela ettan och förberedande att komma och titta på våran klass... SUCK) Vilket gjorde att jag fick sunkigt dåligt humör på jazzen. Jag e nöjd över att bara tagit mej igenom dagen utan att ha brutit ihop. Imorgon är en ny dag=Nya tag.

Efter skolan så försökte jag lyfta upp mej själv lite genom att köpa nya balettskor, nya balettshorts (prasselshorts), ett par störtsköna mjukisbyxor och lite vitaminer för att boosta imunförsvaret.

Kommentarer
Postat av: My

Du jobbade ju igenom sjukt bra på klassen! Satt och kollade på dig nästan hela klassen för att du gjorde de så bra!

:)

2011-10-19 @ 13:32:40
URL: http://mysuzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0