Formula 10.0.6 + MAC

Idag har jag varit på stan och shoppat till mej något som förhoppningsvis kan ge mej lite mer självförtroende i mitt utseende. Jag ska snart betygsätta och rescensera denna produkt när jag har använt den, men jag har redan en bra känsla av den efter första gången jag har använt den. Formula 10.0.6 är mitt nya hopp. Jag vill inte längre ha en massa finnar i mitt ansikte. "Best face forward", "So totally clean" och "Seriously shine free". Än så länge verkar det bra.

Dessutom köpte jag en mac foundation. Jag hade tidigare mary kay, som var riktigt bra, men det var otroligt jobbigt att få tag på. Mellan dessa köpte jag en foundation från nivea som påminde mej om hur mycket finnbesvär jag har och har haft, så nu är det dags för att prova på mac. Jag hoppas att den fungerar bra.

Kommentarer
Postat av: n.

SERIOUSLY SHINE FREE! Hahaha!

2011-10-25 @ 21:04:29
URL: http://nicle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0