Göta källare

Det var sjukt kul igår. Jag och Nicole stack ut efter Lena Ph. Först hängde vi med Mikaela som går 3an på akies (hon gick med mej på base oxo) och Richard i min klass. Det var sjukt trevligt. Vi var på treat, ett förkröksställe nära skolan. Sedan vid halv ett drog jag och Nicle oss in till stan och hade kul på Göta källare, fan vad najs de va. De va längesen jag o min baby gjorde något sånt ihop. Det var sjukt kul faktiskt. Det MÅSTE vi göra oftare.
Idag har jag kört Lena, bakis och på en helt annan plats än min vanliga. Jag hoppade in för Mikaela som har dansförbud pga skada och behövde därför göra en massa steg på helt annorlunda sätt än jag brukar.. Sjukt svårt, men en rolig utmaning. Nu är jag äntligen hemma. Imorgon ska jag på kalas hos Elsa, sedan ska jag repa med Wanda. Men det första jag ska göra imorgon är att sova ut, läääänge =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0