Loukanikou + mammas bullar + Diana

Idag var mamma här och bakade de faaaantastiska bullarna som bara hon kan göra. Dessutom åt vi loukanikou (grekisk korv) som har legat i frysen sen vi fick dem av christos och inger som var i grekland tidigare i år, världens godaste korv på världens mest underbara dag.

Dessutom så fick jag min födelsedagspresent idag från mamma och hampus. Jag fyller inte år förrän på tisdag och vi hade sagt att jag skulle få den på lördag då mamma har fixat lite kalas hemma men de tog med den idag så jag blev lite förvånad. Det var en present över ALL förväntan. Jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt har provdockan Diana ståendes bredvid mej. ÅÅÅÅHH! Så jävla glad e jag!! Nu ska sys!! Jag började faktiskt helt seriöst gråta när jag fick den. HAHAHA. Här kommer lite bilder från dagen.
Min bakandes mamma
Lite glaze på bullarna...
...och självklart lite pärlsocker...
...in i ugnen...
...och sedan färdiga att njutas av.
Min kompis Diana.
Min kompis Diana i närbild.
Min kompis Diana från en annan vinkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0