Nedräkning till höstlovet

Min hjärna är helt otroligt peppad. Jag har aldrig kännt mej såhär tillfreds med mej själv som nu. Jag är så stolt över mej själv hur jag jobbar nu och allt jag hinner med och gör, men jag tar fortfarande hand om mej själv och bryter faktiskt inte ihop när jag har en dålig dag, det är klart jag klagar på mej själv och kritiserar mej mer än vad jag borde göra, men det är ett stort steg för mej att inte åka hem för att sedan stortjuta hemma.

MEN någonting som verkligen behövs nu, och fort, det är ett höstlov. Min kropp är sååå himla trött. Det finns liksom ingen energi kvar, alls. Jag känner mej som om jag precis har sprungit ett marathonlopp i benen hela dygnet runt. Men det här är livet som dansare, jag ska inte klaga, för JAG ÄLSKAR DET!!! <3 Men ett höstlov är varmt välkommet gärna redan nästa vecka, men det är faktiskt en vecka kvar till med HÅRT kämpande, Blod, Svett och tårar.. (dock inte så mycket tårar längre, peppar peppar, och det brukar faktiskt inte vara jag som blöder... men ni anar inte hur mycket svett... det är absurt hur mycket svett våran klass svettas ut på en klass)
<3<3<3<3<3<3 Iaf så ser jag mycket fram emot höstlovsveckan <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0