På önskelistan

Så jag har redan fått presenten från mamma och Hampus, som INTE hade kunnat bli bättre. Jag har önskat mej en Diana provdocka i ca 5 år, minst. Dessutom vet jag att jag behöver den, för precis som mamma sa, nu när det är OTROLIGT mycket med dansen så behöver jag en tillflykt, någonstans att vila ifrån att dansa. Min vilostund är när jag pysslar eller syr och min underbara Diana provdocka kommer gör det så enkelt.
Men det finns en sak som också står på önskelistan och det är ett presentkort på nelly.com. Men nu kan jag ju faktiskt sy likadana klänningar själv också. Jag bruka alltid använda nelly.com som en inspirationskälla. Så här kommer en del av önskelistan/inspiration.
One Sleeve Cut Out Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COMThree Colour Tube Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COMSequin Tie Back Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COMFloral Mesh Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COMDay Dress With Buttons SEK 379, Rare Fashion - NELLY.COMBandeau Jersey Mesh Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å söt! Hoppas du hade en bra födelsedag igår med <3 mysigt det såg ut med foffis bakande av bullar, ville hugga in direkt. miss you! Puss / Ikea :)

2011-10-12 @ 07:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0