Shopping på alla sätt och fotboll

Jahapp. Idag har jag varit på IKEA. Jag och Alex insåg efter att ha försökt bädda rent med påslakanen vi köpte förra veckan att det var dubbellakan, när vi hade öppnat den ena förpackningen och upptäckt att påslakanet var gjort för en dubbelsäng så vek vi ihop den och la den i en påse som jag tejpade ihop. Så idag åkte jag till ikea för att få tillbaka pengarna för dessa. Jag trodde att det skulle vara jättesvårt att få tillbaka pengarna för den öppnade förpackningen, men fel hade jag. Jag åkte till IKEA och ställde mej i kön för återköp. När jag kom fram och frågade om det var möjligt att få tillbaka pengarna för påslakanen svarade han "självklart" BÄSTA IKEA!!!!!
Sedan köpte jag ett nytt påslakan set för pengarna vi fick från det vi köpt innan. Sedan åkte jag till lidingö vallen och tittade på min brorsa, Hampus, som spelade fotboll. Tyvärr så spelade han inte andra halvlek på grund av en skada i hälsenan. När matchen hade slutat med 3-1 till Lidingö (SCORE!!) så åkte jag iväg till Kista galleria för att köpa present till Hampus. Han fyller år om två veckor drygt, den 18 oktober, en vecka efter min födelsedag =D. Nu är presenten klar, dessutom köpte jag ett par fejk uggs att mysa med i höst. Riktigt sköna. Nu är jag hemma. Måste städa lite innan Alex kommer hem från jobbet. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0