Hjärtats rum

Jag vet att många undrar över hur helgen i leken mamma, pappa och tre barn har varit, men det kommer i ett senare inlägg. Nu ska jag prata om i tisdags då jag och rebecca (http://www.finest.se/RebeccaBly) var på en seans efter skolan.
Jag vet att många som läser detta inte tror på vad jag har att säga. Om ni redan har bestämt er för att detta är påhitt så behöver ni inte läsa.
<3
Jag har hela mitt liv vuxit upp med en medvetenhet om den andra sidan och att andar existerar. På grund av upplevelser och känslor så har jag alltid vetat om att det finns en sorts annan sida. Mer tänker jag inte säga om de. Alla människor måste skapa en egen uppfattning om livet och jag har skapat en egen liten värld eller om man vill uttrycka det som en egen liten religion.
Men iallafall. Efter skolan i tisdags åkte jag och Rebecca till Mia Bruto på en seans, ett medium som länkar från andra sidan (att länka är att medla mellan folk från andra sidan och oss på jorden). Jag som verkligen tror på detta och själv hoppas kunna länka en dag skulle kunna falla för vad som helst tror ni, men inte då. Jag bestämde mej tidigt att jag inte skulle tro på allt som mediet sa och dessutom vara ganska ordentligt kritisk för att få ut så mycket som möjligt utav situationen.
Nu skulle man kunna tro att seansen skulle äga rum i en mörk lägenhet med ljus överallt och gamla möbler, men inte det. Det var en helt vanlig lägenhet med helt vanliga människor i, konstigt va =P.
Under seansen var det andar som stod i kö för att få fram sitt budskap. Varje ande som kommer till dessa seanser har något att dela med sej av till den person de kände i rummet när de levde. Först tog hon kontakt med en ande och började smått beskriva den (jag säger den för att det kan vara vad som helst, djur, man, kvinna, flicka, pojke... vad som helst med själ). Efter det försökte hon få fram vem utav oss (vi var väl kanske 8-10 personer i rummet) som anden skulle till. Sedan beskrev hon anden mer ingående och frågade efter ett tag om personen i fråga visste vem anden var. Antingen var det någon annan som satt och grät för att de kände igen en avliden släkting eller kompis eller så hade hon träffat rätt och personen i fråga var gråtfärdig.
<3
Nu undrar ni säkert om jag träffade någon som jag kände. Jag hade som sagt bestämt mej för att vara kritisk, men det jag fick höra gjorde att jag släppte allt och bara lyssnade. Allt hon sa var så mitt i prick. Det var helt sjukt. Saker hon inte kunde veta visste hon. Jag fick verkligen bevis på att Mia Bruto absolut ÄR ett riktigt bra och verkligt medium. Helt fantastisk var hon. Jag tyckte ofta att det var ganska random saker hon berättade för alla andra och att, jamen det där kan ju vara vem som helst, men när hon pratade med mej var det så självklart. Allt hon sa var så träffande. Jag visste precis vem det var hon pratade med och hans budskap var också så träffande.
<3
Och vill man ha mer information eller boka tid för en seans som jag gick på, eller andra behandlingar som Tibetansk Faceliftning, tarotkort m.m. Så ring och snacka med Mia Bruto 0732 - 03 10 63 eller på 08 - 777 4441
annars maila: [email protected]
<3
Morfar, jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0