Jersey shore och dumplings

OMG!!!! Jersey shore säsong 4 är heeelt galet. Jag fattar inte var all drama kommer från... Sam och Ron är tillsammans men de e inte de som bråkar. SHIT!! Jag och Alex sitter och tittar igenom alla avsnitt från säsong fyra och bara gapar. Jag har aldrig varit med om såhär mycket drama överhuvudtaget. Jag fattar inte hur de överlever!!!

OCH, jag har ätit fucking dumplings. Det var den tråkigaste, äckligaste, sämsta maten jag har ätit någonsin i hela mitt liv. Det slutade med att jag åt två-tre stycken, ställde de åt sidan och åt en billys panpizza istället. Jag frågade Alex om jag skulle slänga dem och han sa nej. Sen när han hade testat en så gick han och slängde dem... Ät inte dumplings från asahi sushi i hagsätra.
VISST SER DET ÄCKLIGT UT!!!!!!!! TÄNK ATT JAG AV ALLA HAR
TESTAT DENNA ÄCKLIGA MAT... TÄNK ATT JAG VÅGADE!!! MEN
NU KOMMER JAG ALDRIG VÅGA PROVA FRÄMMANDE MAT IGEN
EFTERSOM DETTA VAR SÅ HIMLA VIDRIGT. BACK TO VESUVIO
O CALZONE PÅ PIZZERIOR OCH OXFILE I SPANIEN.=P  =P  =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0