Lördag

Nu är det bara 9 fucking dagar kvar tills tunnelbanan går som vanligt igen mellan gullmarsplan och hagsätra. Faaaan vad jag längtar. Ska bli sååååå gött att kunna sitta kvar på en och samma linje hela vägen till skolan, till stan, till kompisar. Fan livet kommer bli såå mycket lättare..
Idag har jag undervisat på base23. Efter det så kom mamma och skjutsade mej till Lidingövallen där hampus spelade match. Fett kul å se hur brorsan utvecklas. De förlorade med 1-2, men han spelade grymt bra. Jag älskar att titta på fotboll. Jag vill göra det mer.
Nu har mamma så snällt skjutsat mej heeela vägen hem. Dock så var det vääärldens köer inne i stan, så det var ju inte superkul för hampus och hans kompis leffe som missade halva hockey matchen de skulle åka och titta på. Menmen, vad ska man göra.
Nu ska jag äta en kebab från det bästa kebab stället i stan, lägga mej på soffan vid TVn och sedan dra iväg till blackeberg på fest Vi får se hur långdraget det blir eftersom jag inte kan dricka alkohol just nu och dessutom är riktigt trött, men det blir nog bra iaf.

Kommentarer
Postat av: n. - Jävligt mycket dans nu

fekkeee

2011-09-17 @ 18:23:55
URL: http://nicle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0