Mitt sega liv

Fan då. Igår gick jag hem från skolan för att jag kände mej nästan som att jag hade fått en redig bakfylla men utan alkoholen dagen innan. Jag mådde ändå hyfsat bra på kvällen, så jag trodde att jag hade klarat mej, men idag så vaknade jag upp med världens halsont och huvudvärk. Vågar inte riktigt kolla om jag hade feber.

Så jag stannar hemma från skolan idag, men det dumma är att Larssan skulle giga idag och kunde därför inte ta hans Lena PH gig på kvällen, så jag sa att jag kunde ta det, men nu är det lite svårt eftersom jag mår piss. Carola har erbjudit sej att ta platsen, det kanske blir bäst så, men det känns så elakt mot stackars carola. Samtidigt så vill jag ju inte smitta alla på PH giget så ingen kan köra imorn... Jag ska försöka få i mej lite mat och känna efter hur jag mår efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0