Utmattad

Jag och Alex bestämde oss för att gå ner till IPn här i Hagsätra och träna lite. SÅ HIMLA SKÖNT. Alex tränade mest styrka. Han tillverkade egna tyngder på flera olika sätt. Use what you got. Jag sprang en massa, gjorde steps, tränade lite med Alex styrke grejer, vi gjorde situps med putt och liknande, sedan sprang vi 80 och 60 meter... han var liiite snabbare än mej. Okej, mycket. Men fan vad skönt det är såhär i efterhand.


Idag ska jag och Alex in till stan för att fixa lite sista grejer inför ett bröllop imorgon, det är i Knistad. Våra mexikanska primos har nämligen bestämt sej för att gifta sej i Sverige. Så kul. Efter det drar jag iväg till Gotland med Base23.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0