IDIOT!!

Jag är en sån j***a idiot!! Jag har gjort ungefär samma sak 4 ggr bara denna veckan. Jag sitter på tunnelbanan och tar det lugnt, e påväg hem. När jag tittar upp så ser jag att stationen jag lämnar inte är sockenplan som jag trodde, utan blåsut... Jag har alltså hoppat på ett farsta tåg istället för hagsätra. IDIOT!!! Två gånger denna veckan har jag följt med det röda tåget till mariatorget, jag har liksom glömt att kliva av vid slussen och byta till Hagsätra tåget. Plus att när jag skulle hem till Hanna i onsdags så tog jag ettan mot stora essingen istället för mot frihamnen. VAD ÄR MITT PROBLEM?? Jag har varit sååååå himla disträ de senaste veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0